...hangos nevetése, átlagosan barna és egyszerű szeme. Belebújós kabátja.Kivel egy lakatlan szigeten félnék lenni.Kihez szólni nem merek. Kire folyton gondolok. Akinek elutasításától magam utasítanám el. Ki miatt sírni nem tudok. Ki legtöbbet bántott, becsapott, és kínzott tudatlanul. Kinek lélekzetére kelni és feküdni tudnék. Kinek almát tömnék szájamból szájába, csakhogy hallgasson. Kivel elrepülnék Párizsba, de én még Irakba is ha azt akarja. Kiért fegyvert fognék kezembe. Kinek engedném, hogy fegyvert fogjon rám. Ki ha bántana, hosszan simulnék gonoszságához. Ki után csúszni tudnék, kiért megaláznám magam. Kinek elmondanám minden titkomat, hogy később legyen mivel bántania. Ki ha közelembe van, felrobban körülöttem minden, ki miatt kisebb nagyobb apokalipsziseket élek minden nap. Ki miatt undorító féregnek találom a férfit. Ki tönkretesz és éltet. Ki az üdvüzölés az én életemben. Kinek teát főznék szeretetből, és raknék bele egy csipetnyi morfiumot. Kit ha szenvedni látnék magam szenvednék, akiért mazohista módón álmodom.

A bejegyzés trackback címe:

https://pinkmartini.blog.hu/api/trackback/id/tr312450229

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

m. 2010.11.15. 20:40:29

emiatt én akarlak. (a nálam levő kommentem utolsó kérdésére itt válaszolva.)
süti beállítások módosítása